Često postavljena pitanja
Možda nađete odgovor na vaše pitanje upravo ovdje
Možda nađete odgovor na vaše pitanje upravo ovdje
Kada se odlučiti za ovrhu?
Prije ovrhe, vrlo je važno da klijenta redovito kontaktirate te ga podsjetite da ima nepodmirenih obaveza prema Vama. Nastojte doznati zašto nije podmirio račune te se pokušajte s njim dogovoriti za obročnu otplatu u slučaju financijskih poteškoća. Uvijek imajte na umu da vjerojatno niste jedini koji ima potraživanja od istog klijenta te zato čekanje na oporavak duga nema smisla.
Zašto ne možemo sami oporaviti dug?
Uvijek možete samostalno pokušati oporaviti dug, ali se do sada prema našem iskustvu pokazalo pogrešnim stalno upozoravanje klijenta. Pravovremena predaja oporavka duga iskusnom timu povećava mogućnost plaćanja duga. Naše dosadašnje iskustvo je također pokazalo da opomena s istim sadržajem koju ste Vi poslali je manje učinkovita nego opomena poduzeća koje se bavi oporavkom duga.
Mogu li se sva potraživanja podmiriti?
Naplata potraživanja uvijek ovisi o starosti potraživanja i imovinskog stanja klijenta. Sva potraživanja teško da će se moći podmiriti. Potrebno je također shvatiti da je najvažniji faktor uspješnosti upravo vrijeme koje uvelike utječe na oporavak duga.
Je li sudska ovrha jedini put za naplatu duga klijenta?
Ne. Svakom partneru se najprije predlaže izvansudski put, odnosno da se pokuša dogovoriti s klijentom oko plaćanja duga u cijelosti ili na rate. Važno je pratiti plaćanja klijenta pa se prema tome odlučiti za daljnje postupanje. Financijska investicija u sudske sporove je visoka dok izvansudski postupak potraživanja donosi brže plaćanje duga i pruži dodatne informacije u vidu je li potrebno i ima li smisla uložiti zahtjev za ovrhom.
Koje su prednosti suradnje s nama?
Koristimo suvremene pristupe i metode za oporavak dugova. Jamčimo Vam cjelovit postupak oporavka te imamo tehnološki najnapredniji sustav za nadzor potraživanja. Skrb za klijente prepustite nama, Vi se usredotočite na Vašu osnovnu djelatnost.
Koji podaci su vam potrebni za kvalitetan oporavak duga?
Za kvalitetan oporavak duga potrebno je od partnera pridobiti što više podataka o klijentu jer time olakšamo proces oporavka. Partner nam treba dostaviti podatke kao što su ispis otvorenih potraživanja, dospjeli računi, dostavnice, narudžbenice, ugovori, popis svih aktivnosti vezane uz klijenta, svu raspoloživu dokumentaciju te kontaktne podatke (ime, prezime, adresa, kontakt, OIB). Nakon što dobijemo sve potrebne informacije i potpišemo ugovor, započinjemo s oporavkom duga.
Kakvi troškovi nastanu prilikom postupka oporavka?
Troškovi oporavka se definiraju individualno, pri tome se vodi računa o starosti, iznosu i broju predanih potraživanja.