Aplikacija za klijente
Svoja otvorena potraživanja možete provjeriti pristupom aplikaciji za klijente. Poveznicu na aplikaciju možete pronaći u gornjem desnom uglu web stranice. Na obavijesti koju ste primili poštom ste dobili referentni broj (u prozorčiću), upišite ga i pratite daljnje upute.
Podmirenje dugova
Naravno, ovo je najbolje rješenje kako bi se izbjegli daljnji sudski postupci koji su povezani s dodatnim troškovima kao što su zakonske zatezne kamate koje se obračunavaju na dnevnoj bazi, troškovi suda i troškovi ovršitelja. Ti postupci su dugotrajni i donose puno dodatnih briga i neugodnosti za koje smatramo da Vam nisu potrebni. Iz tih razloga je podmirenje obveza najbolje rješenje.
Osporavanje duga s odgovarajućim dokazima
Svaki klijent ima pravo na osporavanje duga ako za to ima potrebne dokaze. Dokaze o osporavanju duga shvaćamo vrlo ozbiljno te Vam želimo pomoći da se slučaj riješi u najkraćem mogućem roku na način da se predmet zaključi ili se dug smanji.
Ako nam ne dostavite dokumentaciju koja dokazuje osporavanje duga, primorani smo nastaviti s procesom oporavka što je opet povezano sa značajno višim troškovima. U slučaju da imate svu potrebnu dokumentaciju, molimo proslijedite nam je na info@ioporavak.hr te ćemo Vam rado pomoći.
Klijenti i poduzeća koja namjerno izbjegavaju plaćanje obaveza i izmišljaju razno razne izgovore za neplaćanje nisu svjesni mogućih posljedica koje takvo ponašanje nosi sa sobom:
- Obračunavanje zakonskih zateznih kamata
- Prijava u postupak nasljeđivanja
- Pregled imovinskog stanja za 7 godina unatrag
Navedeno sa sobom donosi veliku brigu i neugodnosti za pojedinca dok u slučaju poduzeća loše utječe na poslovanje. Zato Vam savjetujemo da svoje obveze podmirite i aktivno sudjelujete u dogovorima o plaćanju jer ćete na taj način izbjeći neugodnosti koje si možete prouzročiti nedostatkom suradnje.