Ukratko o ranom oporavku
Trenutne ekonomske prilike i dalje ukazuju na vrlo raširenu pojavu platne nediscipline. Klijenti ne podmiruju svoje obveze na vrijeme te se time smanjuje likvidnost i konkurentnost poduzeća na tržištu. Zato je važno da s procesom oporavka počnemo odmah ili najranije nakon datuma dospijeća računa te da se svi daljnji postupci slijede prema točno određenom vremenskom planu.
Nakon slanja obavijesti o nepodmirenim obvezama, započinje postupak ranog oporavka. To znači da započnemo s telefonskim podsjetnikom gdje je na prvom mjestu uspostava kontakta s klijentom.
Kroz cijeli proces oporavka želimo održati dobar poslovni odnos između naših partnera i klijenata. Stoga je osobito važno imati korektan odnos i poštivati etična načela prilikom uspostavljanja prvog kontakta s klijentom.
Prednosti ranog oporavka
- Praćenje Vašeg internog procesa podsjetnika pozivima
- Održavanje likvidnosti i konkuretnosti poduzeća
- Brže i efikasnije plaćanje otvorenih obveza
- Bez dodatnih troškova
- Plaćanje u obliku provizije na uspješno plaćen dug dužnika
- Prosječna uspješnost od 60%
- Oporavak fizičkih i pravnih osoba
- Dužnici plaćaju direktno na partnerov račun
- Mogućnost terenskog rada preko detektiva